En muistanutkaan että viime kirjoituksestani on 5kk ! Niin älyttömän nopeasti aika on mennyt ja tähän aikaan on mahtunut valtavasti iloa, surua ja pettymyksiä em-kisaprojektin saralta. Kaksi ensimmäistä projektin kisaa meni todella hyvin kunnes PM-kisojen jälkeen alkoi pieni alamäki..Itävallassa polvilumpio muljahti paikaltaan ja tämä sekoitti ajatuksia aika pahasti, mutta onneksi sain polviharmituksen juuri pois mielestäni ennen EM-kisoja. Siellä polvi ei enää vaivannut mutta pää ei ihan pysynyt kasassa enkä saanut tehtyä parastani. Tästä jäi käteen paljon harmitusta mutta kokonaisuudessaan paljon ulkomaan kisojen kokemusta , mitä kyllä tarvitaan vielä rutkasti. Nyt pidetään pientä taukoa ulkomaan kisoista ja keskitytään hetkeksi Suomen kisoihin. Eilen 12.10 oltiin Porvoossa otteluliigan kisoissa ja sain sieltä taas luottamukseni takaisin voittamalla ainoan vastustajani Malmin tkd:stä . Huomasin että ottelen hyvin itseäni heikompien kanssa , mutta se hyvä ottelu pitäisi myös saada vahvempien ottelijoiden kanssa mukaan. Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa! Seuraavat kisat 16.11 Porissa SM ja sen jälkeen liigafinaalit Helsingissä marraskuun lopussa.
Ensi vuonna ulkomaankisa kausi on tarkoitus startata Trelleborgissa A-class kisojen merkeissä helmikuussa.
sunnuntai 13. lokakuuta 2013
maanantai 27. toukokuuta 2013
Nordic Championships 2013 !
Viikonloppuna kisailtiin PM-kisojen merkeissä ja Riksuun saatiin ottelusta 2 pronssia mun ja Katjan toimesta! Tällä kertaa sai hieman taistella sen eteen verrattuna viime vuoteen, silloin matkustettiin Ruottiin asti ja matsasin ainoan matsini suomalaista vastaan häviten ja siitä sitten pronssia joten tää pronssi tuntuu ihan hyvältä :P Matseihini en kylläkään ole kauhian tyytyväinen ja tämä olikin nyt ensimmäinen kisa tällä kaudella mikä meni hieman penkin alle.. Jalat tuntu tosi raskailta heti aamust lähtien ja sitä lennokkuut ja rentout ei saatu todellakaan yhtään ekaan matsiini norjalaista vastaan ja se päättykin piste-eroon vaikka ensimmäinen erä mentiin tasaisissa merkeissä. Pronssiotteluun sain pääni koottua kasaan ja lähdin paremmalla fiiliksellä siihen kun oli kunnon lämmittelyt alla ja tukevammat teippaukset polvessa . Taktiikkani oli pelotella vastustaja heti matsin alussa, kun näytti hieman aralta ja osittain onnistuinkin siinä :D Lopputulos 8-5 ja PM-pronssia !Oman pronssimatsini jälkeen jännitettiin Katjan pronssimatsia Jenna Aaltoa vastaan. Matsi mentiin tasaisissa merkeissä ja lopulta jouduttiin äkkikuolemaan. Kaikkien jännittävien käänteiden jälkeen Katja sai potkunsa perille ja vei matsin ottaen kanssa pronssia!
Ensimmäistä kertaa tällä kaudella alkaa jo paikoissa tuntumaan tämä kisatahti ja selkä tuntuu aika hajonneelta , en kyllä tiedä mistä se kipeäksi on tullut :P Polvi silloin tällöin särkee mutta vielä yhden kisan jaksaa ennen pikkulepoa! Itävallassa sitten rymistellään kesäkuun ensimmäisinä päivinä!
keskiviikko 15. toukokuuta 2013
Lomma Cup 11.5 !
Nyt on toiset ulkomaankisat takana! Tällä kertaa matsailtiin Ruotsin Lommassa ja siellä Salon tiimin mukana :) Sain taas vastaani ainoana vastustajana saman roikkoruotsalaisen kuin Epsanjassa ja tällä kertaa meni vähän paremmin! Matsiin lähdin paremmalla ja varmemmalla fiiliksellä kun aikasemmin ja näkyhän se lopputuloksessakin, 13-8 päättyi ja vain 2 varotusta viimekertasen seitsemän sijaan. Ei koko matsi kumminkaan mennyt mun komennuksessa sillä pahimmillaan olin 5-1 tappiolla , mutta sieltä noustiin !:D
Järjestelyt oli Ruottissa aika mallillaan ja ajallaan , matsit alotettiin kasin maissa ja viimeiset matsit matsattiin kuuden seittemän maissa,toisinkuin Epsanjassa alotettiin kun alotettiin eikä mitään tietoa mistään :D Matsien jälkeen köröteltiin sitten vuokraminibussivempeleellä vanhakaupunki Lundiin missä meiän majapaikka oli ja käytiin vilkasemassa millasia paikkoja sieltä löytyykään. Kiikarissa oli löytää sporttibaari mistä näkyisi Suomen lätkäpeli ja löytyhän semmonen!
Semmonen reissu takana ja seuraavan kerran ulkomaille pääsee kisaamaan 1.6 Itävaltaan! Ennen sitä kumminkin PM-kisat täällä kotosuomessa:)
Järjestelyt oli Ruottissa aika mallillaan ja ajallaan , matsit alotettiin kasin maissa ja viimeiset matsit matsattiin kuuden seittemän maissa,toisinkuin Epsanjassa alotettiin kun alotettiin eikä mitään tietoa mistään :D Matsien jälkeen köröteltiin sitten vuokraminibussivempeleellä vanhakaupunki Lundiin missä meiän majapaikka oli ja käytiin vilkasemassa millasia paikkoja sieltä löytyykään. Kiikarissa oli löytää sporttibaari mistä näkyisi Suomen lätkäpeli ja löytyhän semmonen!
Semmonen reissu takana ja seuraavan kerran ulkomaille pääsee kisaamaan 1.6 Itävaltaan! Ennen sitä kumminkin PM-kisat täällä kotosuomessa:)
![]() |
| Matsikuvia tuli otettua vähän huonosti joten saatte nyt nauttia tuosta otoksesta :D |
tiistai 7. toukokuuta 2013
Spanish Open!
Ensimmäiset kunnon ulkomaankisat käyty Espanjan La Nuciassa 3-5.5 ja menestystä tuli hieman yli odotusten, mitä osattiinkaan odottaa a-class kisasta! Lähdettiin pienellä joukkueella kisoihin, ottelijoita Suomesta oli 5 yhteensä ja mukaan lähti myös muutama katsoja/huoltomies/koutsi. Perjantaina lähdettiin aamusta matkaan ja perille saavuttiin iltapäivällä. Siitä lähtikin kunnon häsellys käyntiin kuljetusten ja hotellin kanssa..:D Punnituksessakaan ei selvitty ihan vähällä, kun olisi pitänyt olla kaikenmaailman henkilötodistuksia ja yms ja siinä väiteltiin oma aika.. Mutta paino oli kaksi kiloa alle oman sarjan painorajan, joten sen kanssa ei ollut probleemia! Lopulta kaiken säätämisen jälkeen päästiin hotellille syömään ja nukkumaan ja valmistautumaan seuraavaan päivään, mikä vietettiinkin aika rennosti ,koska silloin ei ollut vielä junnujen/kadettien matsipäivä.. Käytiin kuitenkin katsomassa Temen matsi venäläistä vastaan mikä päättyi lopulta Temen tappioon.
Itse oma kisapäivä oli harvinaisen pitkä verrattuna Suomen kisoihin, mutta normaalia ulkomailla.
Vietettiin kisahallilla aikaa klo 8-23 suurinpiirtein ja siihen aikaan mahtui kolme mun matsia ja muutama suomen kadetin matsi.
Ensimmäinen matsini oli venäläistä vastaan. Lähdin varmalla mielellä matsiin ja aktiivisesti hyökkäävänä ja se toimi tällä kertaa! Matsi päättyi tyrmäykseen ja sitä ennen kerkesi myös juuri piste-erokin tulemaan! Kisat lähti siis loistavasti käyntiin! Toinen matsi oli ruotsalaista vastaan, kenet saan myös seuraavana viikonloppuna käytävissä Ruotsin Lomman karkeloissa vastaan uudelleen. Matsi lähti tasaisesti käyntiin, ensimmäisen erän jälkeen tilanne oli 0-0. Matsin edetessä myös pisteitä kertyi ja loppujenlopuksi viimeisen minuutin aikana oltiin 10-12 tilanteessa mun hyväksi mutta 7 varotusta myös taskussa..:D Eli vielä yksi varotus ja olisin pelannu itteni ulos...Mutta loppumatsin passailin ,enkä yrittänyt enää kummosemmin mitään härväyksiä etten vaan kaadu tai tee muuta hölömöö ...Joten 10-12 matsi lopulta päättyi ja jatkoon päästiin, tässä vaiheessa oli jo pronssi ainakin taskussa ja em-kisoihin vaaditut voittokriteerit täynnä!
Viimenen matsi ei sitten mennytkään niin putkeen enää jalkojen painaessa kokenutta norjalaista vastaan..Ensimmäinen erä päättyi 1-0 mun hyväksi mutta polvien hajotessa toiseen erään ei jalat enää meinaneet kantaa ja ei pystynyt tekemään omia hyökkäyksiä, joten loppulukemat 12-3 norjalaisen hyväksi.
Kotiin lähdettiin pronssin kera ja tyytyväisin mielin! Mahtava kokemus kunnon kisoista ja näki mitä siellä maailmalla oikeen tehdään! :D Viikonloppuna onkin sitten Lomman kisat Ruotsissa ja siellä tuttu ruotsalainen vastassa.
Itse oma kisapäivä oli harvinaisen pitkä verrattuna Suomen kisoihin, mutta normaalia ulkomailla.
Vietettiin kisahallilla aikaa klo 8-23 suurinpiirtein ja siihen aikaan mahtui kolme mun matsia ja muutama suomen kadetin matsi.
Ensimmäinen matsini oli venäläistä vastaan. Lähdin varmalla mielellä matsiin ja aktiivisesti hyökkäävänä ja se toimi tällä kertaa! Matsi päättyi tyrmäykseen ja sitä ennen kerkesi myös juuri piste-erokin tulemaan! Kisat lähti siis loistavasti käyntiin! Toinen matsi oli ruotsalaista vastaan, kenet saan myös seuraavana viikonloppuna käytävissä Ruotsin Lomman karkeloissa vastaan uudelleen. Matsi lähti tasaisesti käyntiin, ensimmäisen erän jälkeen tilanne oli 0-0. Matsin edetessä myös pisteitä kertyi ja loppujenlopuksi viimeisen minuutin aikana oltiin 10-12 tilanteessa mun hyväksi mutta 7 varotusta myös taskussa..:D Eli vielä yksi varotus ja olisin pelannu itteni ulos...Mutta loppumatsin passailin ,enkä yrittänyt enää kummosemmin mitään härväyksiä etten vaan kaadu tai tee muuta hölömöö ...Joten 10-12 matsi lopulta päättyi ja jatkoon päästiin, tässä vaiheessa oli jo pronssi ainakin taskussa ja em-kisoihin vaaditut voittokriteerit täynnä!
Viimenen matsi ei sitten mennytkään niin putkeen enää jalkojen painaessa kokenutta norjalaista vastaan..Ensimmäinen erä päättyi 1-0 mun hyväksi mutta polvien hajotessa toiseen erään ei jalat enää meinaneet kantaa ja ei pystynyt tekemään omia hyökkäyksiä, joten loppulukemat 12-3 norjalaisen hyväksi.
Kotiin lähdettiin pronssin kera ja tyytyväisin mielin! Mahtava kokemus kunnon kisoista ja näki mitä siellä maailmalla oikeen tehdään! :D Viikonloppuna onkin sitten Lomman kisat Ruotsissa ja siellä tuttu ruotsalainen vastassa.
sunnuntai 14. huhtikuuta 2013
Otteluliigan osakilpailu 2/5 @ Nurmijärvi
Eilen kisattiin Nurmijärvellä ja voittohan sieltä irtosi! Mun lisäksi matsaajia oli myös Rasse ja Teemu eli mää olin ainoa ranking kisaaja meidän seurasta kisaamassa. Ensimmäinen matsini meni vähän tunnustellen uutta vastustajaa vastaan ja hakien niinkuin aina. Seuraavassa matsissa sit käynnistyin kunnolla ja siitä tyrmäysvoitto tutusta vastustajasta ja olo oli paljon varmempi tähän matsiin lähdettäessä kuin ekaan.
Joten liigan toisesta osakilpailusta voitto ja nyt on kasassa 14 pistettä! Seuraavat kisat onkin Espanjassa La Nuciassa 4.5 ja kyse on a-class kisasta. Siitä seuraavat kisat käydään Lommassa minne lähden Salon hurjien kanssa 11.5. Suomessa seuraavan kerran kisaan PM-kisojen merkeissä 25.5 :)
Joten liigan toisesta osakilpailusta voitto ja nyt on kasassa 14 pistettä! Seuraavat kisat onkin Espanjassa La Nuciassa 4.5 ja kyse on a-class kisasta. Siitä seuraavat kisat käydään Lommassa minne lähden Salon hurjien kanssa 11.5. Suomessa seuraavan kerran kisaan PM-kisojen merkeissä 25.5 :)
| Semifinaalimatsi Sofia Pääkköstä vastaan |
| Juhnu neuvoja antamassa |
sunnuntai 31. maaliskuuta 2013
Olympiaprojektileiri @Turku
Nyt on viikonloppuleiri pulkassa ja hyvät fiilikset jäi! Kyse oli siis kansainvälisestä olympiaprojektileiristä, jonka päävetäjänä toimi Jesus Espanjasta ja tietysti Suvi. Leirillä oli myös edustajia Espanjasta ja Venäjältä, joten sai kunnon vastusta:) Tosin montaa matsia ulkomaalaisen kanssa en ottanut, mutta pientä käryä sai silti heidän touhuista.. Sparreissa yritin välttäää Katjaa ja Millaa koska heidän kanssa saa matsaa niin paljon muutenkin:D Toivottavasti tuollaisia leirejä tulee lisäää sillä oli hauskaa!
![]() |
| Suomen junior-senior tiimi koossa |
sunnuntai 24. maaliskuuta 2013
Otteluleiri Konalassa!
Eilen potkittiinkin TU11:n salilla otteluleirillä ja meitä oli meidän seurasta mukana mun lisäksi Katja ja Rasse, eli pienellä tiimillä mentiin taas kerran...:).
Ekan reenin veti Sampo ja se oli aika kevyttä availua ja herättelyä seuraaviin treeneihin. Toisessa reenissä mentiin Kimin johdolla ja saatiin tosi hyvii sparrei aikaseks :D Välillä ei ajatus pysynyt mukana ja hojottiin vaa ,mutta oli kaikenkaikkiaan hyvä leiri!
sunnuntai 17. maaliskuuta 2013
Loviisassa kisakauden avaus!
Vihdoinkin pääsi kisaamaan! Odottanu kauan et pääsee kokeilemaan kuntoa ja et miten ottelu kulkee kokonaisuudessaan ja hyvinhän se kulki! Siirryin nyt alempaan sarjaan,eli siihen -59kg ja pieni virhearvio tapahtu ja pääsin jumppailemaan heti aamusta, jotta lähtis 200g ylimäärästä ja onneks se lähti! :D Tän jälkeen pysty vihdoin hengähtää vähäks aikaa ja tankkaa oikeen kunnolla. Viikon eläny semmosella määräl ruokaa, että just ja just pärjäs ,joten maistu kyllä hyvältä :D
Otteluiden osalta meni hienosti ja voitin kaikki kolme matsiani! Ensimmäistä kertaa tyrmäsin vastustajani myöskin ja päivän päätteeksi sain vielä taistelijan palkinnonkin, tästä on hyvä jatkaa! Seuraavat matsit otellaan Nurmijärvellä 13.4 . Milla oli myös samassa sarjassa, mutta matka tyssäsi ekaan matsiin, mutta tällä kaudella me tullaan vielä Millan kaa taistelemaan kaksoisvoitto! :D Katjalla meni hienosti ja otti jälleen kerran kultaa, jee hyvä me!! :)
![]() |
lauantai 9. maaliskuuta 2013
Kisat lähenee..
Hieman on unohtunut päivitellä kaiken näiden lomien ja arkeen paluun keskeltä, viime kirjotuksesta melkein kuukausi ! hyihyi . Tän vuoden ensimmäiset kisat lähenee ,eli viikon päästä tapellaan Loviisassa! Minä ja Milla ollaan samassa sarjassa, koska minä siirryn pykälällä alempaan sarjaan ,eli -59kg.Tällä hetkellä ottelijoita tuossa sarjassa on yhteensä 4, minä ja Milla mukaanlukien ,eli saadaan jonkinnäköistä matsia siis aikaiseksi :D . Loviisaan mukaan lähtee myös kisaamaan tietenki Katja ja kolme junnua.
Ensi viikko onkin hieman kevennetty viikko kisojen takia, eli tiedossa venyttelyä ja pientä liikkumista. Ja tiedossa myös pientä dieettiä, sillä pitäis saada kilo pois ennen kisoja:D Kisafiiliksistä ja tuloksista sitten kirjottelua myöhemmin:)
![]() |
| Lauantai reenihupsuttelua |
Ensi viikko onkin hieman kevennetty viikko kisojen takia, eli tiedossa venyttelyä ja pientä liikkumista. Ja tiedossa myös pientä dieettiä, sillä pitäis saada kilo pois ennen kisoja:D Kisafiiliksistä ja tuloksista sitten kirjottelua myöhemmin:)
keskiviikko 13. helmikuuta 2013
Lomaa!
Hejaaa huomenna alkaaa mun loma! Otan vähän pari päivää ennakkoo ku ei siel koulus oo muutaku penkkareit ja vanhoje tanssei ja pääseepähä aikasemmi lähtee liikenteesee sillä huomen lähtö Leville Nikon kaa!
Reenauksen puolelta tähän viikkoon on mahtunut nyt tiistaina salikisat Konalassa ja tänään ottelureenit täällä riksussa. Maanantaina oli valmennusta ja siellä kuntopiirii painoilla ja keskivartaloreeniii. Vähän meinaa tulla ikävä meiän mahtavii reenei tän loman aikana niinku samoin taekwondo reeneiki:( Toisaalta tää tauko tulee vähän tarpeeseen, sillä salikisoissa polvet kolisi ja ny särkee, mutta joka päivä tuntuu jo paremmalta joten ei sen kummempaa vammaa siitä. Montaa matsii ei saatu aikaseksi koska naisiii on todella vähän...meitä taisi olla siinä 4 naista, kaksi mun ja Katjan lisäksi. Tänäään sparrit suju hyyyvin eikä polvikaan kummemmin vaivannu. Seuraavan kerran pääsee hojoomaan 11 päivän päästä sitä ootellessa!! Pitäkäää hauska hiihtoloma keillä sitä on ja yritän päivitellä lomafiiliksii :D Adiooos
![]() |
| Katja vauhdissa |
![]() |
| Näihin maisemiin taas! |
torstai 7. helmikuuta 2013
Uuuuh!
Tänääään kaks reeniiii, koulussa päivällä kuntopiiriii ja nyt illalla Katjan kanssa hupsuteltiiin ,eli sparrailtiin suht kevyesti. Nyt ei jalat painanu niin paljooo ku viime viikolla ja saatiinki hyviii sparrei aikaseksi. :D Vähän näää torstait meinaa mennä aina väsyneeks hihitykseks ja hupsutteluks mut saatiin pidettyy reenit suht asiallisena ja tuli pari oivallusta sparrates.
maanantai 4. helmikuuta 2013
Teeerve
Uus viikko taas alkanu...koeviikko jatkuu ja torstaina alkaa vast normaali koulu ja pääsee taas normaaliin rytmiin kiinni. Nyt oonkin heränny siin 11-12 aikaan ja päivisin mut on löytänyt salilta Nikon kaa ja illalla kamppiksella. Tiistaisin oon käyny vähän perustekniikkaa reenaamassa, että pääsis vyökokeeseenkin joskus ja Janin kanssa lauantaina kateltiin poomseeta. Menihän ne siihen kutoseen saakka ihan hyvin, mut sittenkun seiskaan päästiin niin siinä sitten vähän sai hakee ja miettii et mitäköhän seuraavaks tulee, mutta tässä on vielä aikaa reenaa niitäkin ja en edes tiedä vielä millon pääsen vyökokeeseen. Se niistä löpinöistä ja hyvää alkavaa viikkoo!:D
torstai 31. tammikuuta 2013
Laiskaaaaaaaaaaaaaa...
Nyt kyllä semmosen laiskaa touhuuu että huhhuuuh... Jalat paino vaikka kuinkaa paljo ja Katjan kaa otettii ehkä joku 10 sparriii mukana alku-ja loppuhöntsät, kokonaisuudessaan tunti reenattiin. Ja kun vielä kävi ajatus mielessä että voisi mennä hesaan konalaan reenaa, niiin ei siitä olisi siellä tullu mitäää ku puolentoista tunnin reenit ja vielä aktiivisempaa toi touhu siellä, joten parempi jättää ensviikolle. Lisäksi tuli puheeks reeneissä noi vyökokeet ja siihen tarvittava poomsereeni, niiin aletaan Katjan kanssa ja varmaan myös Millakin reenaamaan tiistaisin poomseeta, jotta päästäis tässä kevään aikana vyökokeeseeen...Mulle tulis sitten musta natsa ja ois ihan jees jo päästä eteenpäin kun onhan tässä oltu punasella vyöllä jo kaksi vuotta. Mutta eikun reeniii niin eteenpäin päästään! :D
![]() |
| Päivän reenifiilikset |
keskiviikko 30. tammikuuta 2013
!!
| Näimpä!! |
tiistai 29. tammikuuta 2013
...
Nyt kun ehdin juuri ajatella, että eihän muhun nää talvipöpöt iske niin pitihän niitte....Onneks ei vielä kauheen pahasti ku vielä tolpil oon.. Mutta tunnollinen opiskelija sairastaa vapailla, seuraavan kerran kouluun vasta perjantaina koska koeviikko! Eikä kokeisiinkaan tartte lukea enää koska saksan ja äikän koe enää jäljellä eikä kumpikaan tuota vaikeuksia joten chillaust pari päivää. Ja onneks oon aina ollut nopee sairastaja ,joten veikkaan että huomenna olen jo menossa ja pääsee reenaa:D Nyt on pakko mennä viilentymään ulkoilmaan heipsan:D
sunnuntai 27. tammikuuta 2013
Viikkokatsaus
Tää viikko onkin ollu yhtä hullunmyllyyy...Koittanu reenaa kunnolla, autella junnureenien vedos,nähä kavereit ja viel käydä sitä kouluuki :D Maanantai on aina se väsyttävin päivä ku on kotona kuuden maissa, ihan poikki päivän reeneist ja yrittää siinä tehä läksyi mut ei siitä koskaan tuu mitää:D Tiistai onkin sit chillimpi päivä ku pääsee suhtaikasin koulusta ja se onkin yleensä se mun kavereitten(Nikon:D ) kanssa olopäivä ja yleensä meen sitten illal vielä noin tunnin lenkille. Keskiviikkona sitten ottelureenit! Torstaina olin viidestä seiskaan kamppiksella junnureeneissä auttamassa ja aikasemmin päivällä koulussa olikin sitten kunnon rääkkikuntopiiri ja illal paino kyl joka lihas... Ja vihdoinkin se viikonloppu! Perjantai aamulla punttii ja sit illan pysty ottaaa rennosti:) Lauantaina faija raahas mut sen mukaa uimaa (hänki urheilee SM-tasolla) ettei mee ihan laiskotteluks, sain mä siinä kauhottuu 2000m. Viikko onki nyt aikalail pulkas ja ens viikko onkin koeviikko tiistaist alkaen, sillon mulla ei ole valmennusta koulussa, joten yleensä kokeen jälkeen jään puntille :)
lauantai 19. tammikuuta 2013
Hyytäväää reeniii...
Lauantai aamuna kamppiksella 9 astetta,onneks oli sentään viel plussan puolel!! Hyrr.. treeni menikin pääosin villasukat jalassa mut alkohan sitten lämpeemään loppuu kohti joten neki pysty heittää pois. Reenattiin puoltoista tuntia ja sen aikana potkittiiiin huuurjasti! Etujalanpotkui ja siiitä kaikennäkösii sovelluksii ja loppuun reipas kuntopiiri. Lauantai lähtee mukavasti käyntii reenien ansiosta!:)
perjantai 18. tammikuuta 2013
Tää onkin ensimmäinen postaus. Lisäsin kuvan vähän havannoimaan mitä me tehdään reeneissä , eli hupsutellaan ja reenataan KOVAA! Minä reenaan oikeastaan joka päivä, tällä hetkellä enemmän oheisreenii kuin itse ottelua. Käyn Mäkelänrinteen urheilulukiota ja siellä mulla on valmennusta kolme kertaa viikossa ,kuntopiiriä,lihashuoltoa,lenkkiä,palautusreenii ja punttia. Sen lisäksi vielä normaalia koululiikuntaa. Riihimäen kamppailukeskuksella kerkeen käymään pari kolme kertaa viikossa ja sen lisäksi yritän käydä Helsingin Konalassa sparraamassa, jotta saa erilaista sparria eri ihmisten kanssa . Viikkoni onkin aika urheiluntäyteistä ja yritän siinä välissä vielä keskittyä kouluunkin. Tällä hetkellä on ollut parin kuukauden tauko kisoista, mutta seuraava kisa on otteluliigan ensimmäinen osakilpailu 16.3 Loviisassa, sitä ootellessa!!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)







.jpg)











