sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Otteluleiri Konalassa!

Eilen potkittiinkin TU11:n salilla otteluleirillä ja meitä oli meidän seurasta mukana mun lisäksi Katja ja Rasse, eli pienellä tiimillä mentiin taas kerran...:).
Ekan reenin veti Sampo ja se oli aika kevyttä availua ja herättelyä seuraaviin treeneihin. Toisessa reenissä mentiin Kimin johdolla ja saatiin tosi hyvii sparrei aikaseks :D  Välillä ei ajatus pysynyt mukana ja hojottiin vaa ,mutta oli kaikenkaikkiaan hyvä leiri!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti