Ekan reenin veti Sampo ja se oli aika kevyttä availua ja herättelyä seuraaviin treeneihin. Toisessa reenissä mentiin Kimin johdolla ja saatiin tosi hyvii sparrei aikaseks :D Välillä ei ajatus pysynyt mukana ja hojottiin vaa ,mutta oli kaikenkaikkiaan hyvä leiri!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti