Tänääään kaks reeniiii, koulussa päivällä kuntopiiriii ja nyt illalla Katjan kanssa hupsuteltiiin ,eli sparrailtiin suht kevyesti. Nyt ei jalat painanu niin paljooo ku viime viikolla ja saatiinki hyviii sparrei aikaseksi. :D Vähän näää torstait meinaa mennä aina väsyneeks hihitykseks ja hupsutteluks mut saatiin pidettyy reenit suht asiallisena ja tuli pari oivallusta sparrates.
Keskiviikosta sen verran , että Aamupostin toimittaja tuli haastattelee meit kolmee palikkaa, eli Katjaa, Millaa ja mua. Eli kannattaa tsiigailla sitä postilaatikko lähipäivinä :D
 |
| Katja innostu taas posettaa |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti