torstai 7. helmikuuta 2013

Uuuuh!

Tänääään kaks reeniiii, koulussa päivällä kuntopiiriii ja nyt illalla Katjan kanssa hupsuteltiiin ,eli sparrailtiin suht kevyesti. Nyt ei jalat painanu niin paljooo ku viime viikolla ja  saatiinki hyviii sparrei aikaseksi. :D Vähän näää torstait meinaa mennä aina väsyneeks hihitykseks ja hupsutteluks mut saatiin pidettyy reenit suht asiallisena ja tuli pari oivallusta sparrates.


 Keskiviikosta sen verran , että Aamupostin toimittaja tuli haastattelee meit kolmee palikkaa, eli Katjaa, Millaa ja mua. Eli kannattaa tsiigailla sitä postilaatikko lähipäivinä :D
Katja innostu taas posettaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti