Viikonloppuna kisailtiin PM-kisojen merkeissä ja Riksuun saatiin ottelusta 2 pronssia mun ja Katjan toimesta! Tällä kertaa sai hieman taistella sen eteen verrattuna viime vuoteen, silloin matkustettiin Ruottiin asti ja matsasin ainoan matsini suomalaista vastaan häviten ja siitä sitten pronssia joten tää pronssi tuntuu ihan hyvältä :P Matseihini en kylläkään ole kauhian tyytyväinen ja tämä olikin nyt ensimmäinen kisa tällä kaudella mikä meni hieman penkin alle.. Jalat tuntu tosi raskailta heti aamust lähtien ja sitä lennokkuut ja rentout ei saatu todellakaan yhtään ekaan matsiini norjalaista vastaan ja se päättykin piste-eroon vaikka ensimmäinen erä mentiin tasaisissa merkeissä. Pronssiotteluun sain pääni koottua kasaan ja lähdin paremmalla fiiliksellä siihen kun oli kunnon lämmittelyt alla ja tukevammat teippaukset polvessa . Taktiikkani oli pelotella vastustaja heti matsin alussa, kun näytti hieman aralta ja osittain onnistuinkin siinä :D Lopputulos 8-5 ja PM-pronssia !Oman pronssimatsini jälkeen jännitettiin Katjan pronssimatsia Jenna Aaltoa vastaan. Matsi mentiin tasaisissa merkeissä ja lopulta jouduttiin äkkikuolemaan. Kaikkien jännittävien käänteiden jälkeen Katja sai potkunsa perille ja vei matsin ottaen kanssa pronssia!
Ensimmäistä kertaa tällä kaudella alkaa jo paikoissa tuntumaan tämä kisatahti ja selkä tuntuu aika hajonneelta , en kyllä tiedä mistä se kipeäksi on tullut :P Polvi silloin tällöin särkee mutta vielä yhden kisan jaksaa ennen pikkulepoa! Itävallassa sitten rymistellään kesäkuun ensimmäisinä päivinä!



