Hejaaa huomenna alkaaa mun loma! Otan vähän pari päivää ennakkoo ku ei siel koulus oo muutaku penkkareit ja vanhoje tanssei ja pääseepähä aikasemmi lähtee liikenteesee sillä huomen lähtö Leville Nikon kaa!
Reenauksen puolelta tähän viikkoon on mahtunut nyt tiistaina salikisat Konalassa ja tänään ottelureenit täällä riksussa. Maanantaina oli valmennusta ja siellä kuntopiirii painoilla ja keskivartaloreeniii. Vähän meinaa tulla ikävä meiän mahtavii reenei tän loman aikana niinku samoin taekwondo reeneiki:( Toisaalta tää tauko tulee vähän tarpeeseen, sillä salikisoissa polvet kolisi ja ny särkee, mutta joka päivä tuntuu jo paremmalta joten ei sen kummempaa vammaa siitä. Montaa matsii ei saatu aikaseksi koska naisiii on todella vähän...meitä taisi olla siinä 4 naista, kaksi mun ja Katjan lisäksi. Tänäään sparrit suju hyyyvin eikä polvikaan kummemmin vaivannu. Seuraavan kerran pääsee hojoomaan 11 päivän päästä sitä ootellessa!! Pitäkäää hauska hiihtoloma keillä sitä on ja yritän päivitellä lomafiiliksii :D Adiooos
 |
| Katja vauhdissa |
 |
| Rasse salikisafiilingeissä |
 |
| Näihin maisemiin taas! |