keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Lomaa!

Hejaaa huomenna alkaaa mun loma! Otan vähän pari päivää ennakkoo ku ei siel koulus oo muutaku penkkareit ja vanhoje tanssei ja pääseepähä aikasemmi lähtee liikenteesee sillä huomen lähtö Leville Nikon kaa!
  Reenauksen puolelta tähän viikkoon on mahtunut nyt tiistaina salikisat Konalassa ja tänään ottelureenit täällä riksussa. Maanantaina oli valmennusta ja siellä kuntopiirii painoilla ja keskivartaloreeniii. Vähän meinaa tulla ikävä meiän mahtavii reenei tän loman aikana niinku samoin taekwondo reeneiki:( Toisaalta tää tauko tulee vähän tarpeeseen, sillä salikisoissa polvet kolisi ja ny särkee, mutta joka päivä tuntuu jo paremmalta joten ei sen kummempaa vammaa siitä. Montaa matsii ei saatu aikaseksi koska naisiii on todella vähän...meitä taisi olla siinä 4 naista, kaksi mun ja Katjan lisäksi. Tänäään sparrit suju hyyyvin eikä polvikaan kummemmin vaivannu. Seuraavan kerran pääsee hojoomaan 11 päivän päästä sitä ootellessa!! Pitäkäää hauska hiihtoloma keillä sitä on ja yritän päivitellä lomafiiliksii :D Adiooos

Katja vauhdissa
Rasse salikisafiilingeissä
Näihin maisemiin taas!


torstai 7. helmikuuta 2013

Uuuuh!

Tänääään kaks reeniiii, koulussa päivällä kuntopiiriii ja nyt illalla Katjan kanssa hupsuteltiiin ,eli sparrailtiin suht kevyesti. Nyt ei jalat painanu niin paljooo ku viime viikolla ja  saatiinki hyviii sparrei aikaseksi. :D Vähän näää torstait meinaa mennä aina väsyneeks hihitykseks ja hupsutteluks mut saatiin pidettyy reenit suht asiallisena ja tuli pari oivallusta sparrates.


 Keskiviikosta sen verran , että Aamupostin toimittaja tuli haastattelee meit kolmee palikkaa, eli Katjaa, Millaa ja mua. Eli kannattaa tsiigailla sitä postilaatikko lähipäivinä :D
Katja innostu taas posettaa

maanantai 4. helmikuuta 2013

Teeerve

Uus viikko taas alkanu...koeviikko jatkuu ja torstaina alkaa vast normaali koulu ja pääsee taas normaaliin rytmiin kiinni. Nyt oonkin heränny siin 11-12 aikaan ja päivisin mut on löytänyt salilta Nikon kaa ja illalla kamppiksella. Tiistaisin oon käyny vähän perustekniikkaa reenaamassa, että pääsis vyökokeeseenkin joskus ja Janin kanssa lauantaina kateltiin poomseeta. Menihän ne siihen kutoseen saakka ihan hyvin, mut sittenkun seiskaan päästiin niin siinä sitten vähän sai hakee ja miettii et mitäköhän seuraavaks tulee, mutta tässä on vielä aikaa reenaa niitäkin ja en edes tiedä vielä millon pääsen vyökokeeseen. Se niistä löpinöistä ja hyvää alkavaa viikkoo!:D