perjantai 18. tammikuuta 2013

Tää onkin ensimmäinen postaus. Lisäsin kuvan vähän havannoimaan mitä me tehdään reeneissä , eli hupsutellaan ja reenataan KOVAA! Minä reenaan oikeastaan joka päivä, tällä hetkellä enemmän oheisreenii kuin itse ottelua. Käyn Mäkelänrinteen urheilulukiota ja siellä mulla on valmennusta kolme kertaa viikossa ,kuntopiiriä,lihashuoltoa,lenkkiä,palautusreenii ja punttia. Sen lisäksi vielä normaalia koululiikuntaa. Riihimäen kamppailukeskuksella kerkeen käymään pari kolme kertaa viikossa ja sen lisäksi yritän käydä Helsingin Konalassa sparraamassa, jotta saa erilaista sparria eri ihmisten kanssa . Viikkoni onkin aika urheiluntäyteistä ja yritän siinä välissä vielä keskittyä kouluunkin. Tällä hetkellä on ollut parin kuukauden tauko kisoista, mutta seuraava kisa on otteluliigan ensimmäinen osakilpailu 16.3 Loviisassa, sitä ootellessa!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti