tiistai 7. toukokuuta 2013

Spanish Open!

Ensimmäiset kunnon ulkomaankisat käyty Espanjan La Nuciassa 3-5.5  ja menestystä tuli hieman yli odotusten, mitä osattiinkaan odottaa a-class kisasta! Lähdettiin pienellä joukkueella kisoihin, ottelijoita Suomesta oli 5 yhteensä ja mukaan lähti myös muutama katsoja/huoltomies/koutsi. Perjantaina lähdettiin aamusta matkaan ja perille saavuttiin iltapäivällä. Siitä lähtikin kunnon häsellys käyntiin kuljetusten ja hotellin kanssa..:D Punnituksessakaan ei selvitty ihan vähällä, kun olisi pitänyt olla kaikenmaailman henkilötodistuksia ja yms ja siinä väiteltiin oma aika.. Mutta paino oli kaksi kiloa alle oman sarjan painorajan, joten sen kanssa ei ollut probleemia! Lopulta kaiken säätämisen jälkeen päästiin hotellille syömään ja nukkumaan ja valmistautumaan seuraavaan päivään, mikä vietettiinkin aika rennosti ,koska silloin ei ollut vielä junnujen/kadettien matsipäivä.. Käytiin kuitenkin katsomassa Temen matsi venäläistä vastaan mikä päättyi lopulta Temen tappioon.

Itse oma kisapäivä oli harvinaisen pitkä verrattuna Suomen kisoihin, mutta normaalia ulkomailla.
Vietettiin kisahallilla aikaa klo 8-23 suurinpiirtein ja siihen aikaan mahtui kolme mun matsia ja muutama suomen kadetin matsi.
Ensimmäinen matsini oli venäläistä vastaan. Lähdin varmalla mielellä  matsiin ja aktiivisesti hyökkäävänä ja se toimi tällä kertaa! Matsi päättyi tyrmäykseen ja sitä ennen kerkesi myös juuri piste-erokin tulemaan! Kisat lähti siis loistavasti käyntiin! Toinen matsi oli ruotsalaista vastaan, kenet saan myös seuraavana viikonloppuna käytävissä Ruotsin  Lomman karkeloissa vastaan uudelleen. Matsi lähti tasaisesti käyntiin, ensimmäisen erän jälkeen tilanne oli 0-0. Matsin edetessä myös pisteitä kertyi ja loppujenlopuksi viimeisen minuutin aikana oltiin 10-12 tilanteessa mun hyväksi mutta 7 varotusta myös taskussa..:D Eli vielä yksi varotus ja olisin pelannu itteni ulos...Mutta loppumatsin passailin ,enkä yrittänyt enää kummosemmin mitään härväyksiä etten vaan kaadu tai tee muuta hölömöö ...Joten 10-12 matsi lopulta päättyi ja jatkoon päästiin, tässä vaiheessa oli jo pronssi ainakin taskussa ja em-kisoihin vaaditut voittokriteerit täynnä!
Viimenen matsi ei sitten mennytkään niin putkeen enää jalkojen painaessa kokenutta norjalaista vastaan..Ensimmäinen erä päättyi 1-0 mun hyväksi mutta polvien hajotessa toiseen erään ei jalat enää meinaneet kantaa ja ei pystynyt tekemään omia hyökkäyksiä, joten loppulukemat 12-3 norjalaisen hyväksi.

Kotiin lähdettiin pronssin kera ja tyytyväisin mielin! Mahtava kokemus kunnon kisoista ja näki mitä siellä maailmalla oikeen tehdään! :D Viikonloppuna onkin sitten Lomman kisat Ruotsissa ja siellä tuttu ruotsalainen vastassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti