lauantai 19. tammikuuta 2013

Hyytäväää reeniii...

Lauantai aamuna kamppiksella 9 astetta,onneks oli sentään viel plussan puolel!! Hyrr.. treeni menikin pääosin villasukat jalassa mut alkohan sitten lämpeemään loppuu kohti joten neki pysty heittää pois. Reenattiin puoltoista tuntia ja sen aikana potkittiiiin huuurjasti! Etujalanpotkui ja siiitä kaikennäkösii sovelluksii ja loppuun reipas kuntopiiri. Lauantai lähtee mukavasti käyntii reenien ansiosta!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti