tiistai 29. tammikuuta 2013

...

Nyt kun ehdin juuri ajatella, että eihän muhun nää talvipöpöt iske niin pitihän niitte....Onneks ei vielä kauheen pahasti ku vielä tolpil oon.. Mutta tunnollinen opiskelija sairastaa vapailla, seuraavan kerran kouluun vasta perjantaina koska koeviikko! Eikä kokeisiinkaan tartte lukea enää koska saksan ja äikän koe enää jäljellä eikä kumpikaan tuota vaikeuksia joten chillaust pari päivää. Ja onneks oon aina ollut nopee sairastaja ,joten veikkaan että huomenna olen jo menossa ja pääsee reenaa:D Nyt on pakko mennä viilentymään ulkoilmaan heipsan:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti