![]() |
| Päivän reenifiilikset |
torstai 31. tammikuuta 2013
Laiskaaaaaaaaaaaaaa...
Nyt kyllä semmosen laiskaa touhuuu että huhhuuuh... Jalat paino vaikka kuinkaa paljo ja Katjan kaa otettii ehkä joku 10 sparriii mukana alku-ja loppuhöntsät, kokonaisuudessaan tunti reenattiin. Ja kun vielä kävi ajatus mielessä että voisi mennä hesaan konalaan reenaa, niiin ei siitä olisi siellä tullu mitäää ku puolentoista tunnin reenit ja vielä aktiivisempaa toi touhu siellä, joten parempi jättää ensviikolle. Lisäksi tuli puheeks reeneissä noi vyökokeet ja siihen tarvittava poomsereeni, niiin aletaan Katjan kanssa ja varmaan myös Millakin reenaamaan tiistaisin poomseeta, jotta päästäis tässä kevään aikana vyökokeeseeen...Mulle tulis sitten musta natsa ja ois ihan jees jo päästä eteenpäin kun onhan tässä oltu punasella vyöllä jo kaksi vuotta. Mutta eikun reeniii niin eteenpäin päästään! :D
keskiviikko 30. tammikuuta 2013
!!
| Näimpä!! |
tiistai 29. tammikuuta 2013
...
Nyt kun ehdin juuri ajatella, että eihän muhun nää talvipöpöt iske niin pitihän niitte....Onneks ei vielä kauheen pahasti ku vielä tolpil oon.. Mutta tunnollinen opiskelija sairastaa vapailla, seuraavan kerran kouluun vasta perjantaina koska koeviikko! Eikä kokeisiinkaan tartte lukea enää koska saksan ja äikän koe enää jäljellä eikä kumpikaan tuota vaikeuksia joten chillaust pari päivää. Ja onneks oon aina ollut nopee sairastaja ,joten veikkaan että huomenna olen jo menossa ja pääsee reenaa:D Nyt on pakko mennä viilentymään ulkoilmaan heipsan:D
sunnuntai 27. tammikuuta 2013
Viikkokatsaus
Tää viikko onkin ollu yhtä hullunmyllyyy...Koittanu reenaa kunnolla, autella junnureenien vedos,nähä kavereit ja viel käydä sitä kouluuki :D Maanantai on aina se väsyttävin päivä ku on kotona kuuden maissa, ihan poikki päivän reeneist ja yrittää siinä tehä läksyi mut ei siitä koskaan tuu mitää:D Tiistai onkin sit chillimpi päivä ku pääsee suhtaikasin koulusta ja se onkin yleensä se mun kavereitten(Nikon:D ) kanssa olopäivä ja yleensä meen sitten illal vielä noin tunnin lenkille. Keskiviikkona sitten ottelureenit! Torstaina olin viidestä seiskaan kamppiksella junnureeneissä auttamassa ja aikasemmin päivällä koulussa olikin sitten kunnon rääkkikuntopiiri ja illal paino kyl joka lihas... Ja vihdoinkin se viikonloppu! Perjantai aamulla punttii ja sit illan pysty ottaaa rennosti:) Lauantaina faija raahas mut sen mukaa uimaa (hänki urheilee SM-tasolla) ettei mee ihan laiskotteluks, sain mä siinä kauhottuu 2000m. Viikko onki nyt aikalail pulkas ja ens viikko onkin koeviikko tiistaist alkaen, sillon mulla ei ole valmennusta koulussa, joten yleensä kokeen jälkeen jään puntille :)
lauantai 19. tammikuuta 2013
Hyytäväää reeniii...
Lauantai aamuna kamppiksella 9 astetta,onneks oli sentään viel plussan puolel!! Hyrr.. treeni menikin pääosin villasukat jalassa mut alkohan sitten lämpeemään loppuu kohti joten neki pysty heittää pois. Reenattiin puoltoista tuntia ja sen aikana potkittiiiin huuurjasti! Etujalanpotkui ja siiitä kaikennäkösii sovelluksii ja loppuun reipas kuntopiiri. Lauantai lähtee mukavasti käyntii reenien ansiosta!:)
perjantai 18. tammikuuta 2013
Tää onkin ensimmäinen postaus. Lisäsin kuvan vähän havannoimaan mitä me tehdään reeneissä , eli hupsutellaan ja reenataan KOVAA! Minä reenaan oikeastaan joka päivä, tällä hetkellä enemmän oheisreenii kuin itse ottelua. Käyn Mäkelänrinteen urheilulukiota ja siellä mulla on valmennusta kolme kertaa viikossa ,kuntopiiriä,lihashuoltoa,lenkkiä,palautusreenii ja punttia. Sen lisäksi vielä normaalia koululiikuntaa. Riihimäen kamppailukeskuksella kerkeen käymään pari kolme kertaa viikossa ja sen lisäksi yritän käydä Helsingin Konalassa sparraamassa, jotta saa erilaista sparria eri ihmisten kanssa . Viikkoni onkin aika urheiluntäyteistä ja yritän siinä välissä vielä keskittyä kouluunkin. Tällä hetkellä on ollut parin kuukauden tauko kisoista, mutta seuraava kisa on otteluliigan ensimmäinen osakilpailu 16.3 Loviisassa, sitä ootellessa!!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



