sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Viimeiset puoli vuotta

 
   En muistanutkaan että viime kirjoituksestani on 5kk ! Niin älyttömän nopeasti aika on mennyt ja tähän aikaan on mahtunut valtavasti iloa, surua ja pettymyksiä em-kisaprojektin saralta. Kaksi ensimmäistä projektin kisaa meni todella hyvin kunnes PM-kisojen jälkeen alkoi pieni alamäki..Itävallassa polvilumpio muljahti paikaltaan ja tämä sekoitti ajatuksia aika pahasti, mutta onneksi sain polviharmituksen juuri pois mielestäni ennen EM-kisoja. Siellä polvi ei enää vaivannut mutta pää ei ihan pysynyt kasassa enkä saanut tehtyä parastani.  Tästä jäi käteen paljon harmitusta mutta kokonaisuudessaan paljon ulkomaan kisojen kokemusta , mitä kyllä tarvitaan vielä rutkasti. Nyt pidetään pientä taukoa ulkomaan kisoista ja keskitytään hetkeksi Suomen kisoihin. Eilen 12.10 oltiin Porvoossa otteluliigan kisoissa ja sain sieltä taas luottamukseni takaisin voittamalla ainoan vastustajani Malmin tkd:stä . Huomasin että ottelen hyvin itseäni heikompien kanssa , mutta se hyvä ottelu pitäisi myös saada vahvempien ottelijoiden kanssa mukaan. Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa! Seuraavat kisat 16.11 Porissa SM ja sen jälkeen liigafinaalit Helsingissä marraskuun lopussa.
Ensi vuonna ulkomaankisa kausi on tarkoitus startata Trelleborgissa A-class kisojen merkeissä helmikuussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti