sunnuntai 27. tammikuuta 2013
Viikkokatsaus
Tää viikko onkin ollu yhtä hullunmyllyyy...Koittanu reenaa kunnolla, autella junnureenien vedos,nähä kavereit ja viel käydä sitä kouluuki :D Maanantai on aina se väsyttävin päivä ku on kotona kuuden maissa, ihan poikki päivän reeneist ja yrittää siinä tehä läksyi mut ei siitä koskaan tuu mitää:D Tiistai onkin sit chillimpi päivä ku pääsee suhtaikasin koulusta ja se onkin yleensä se mun kavereitten(Nikon:D ) kanssa olopäivä ja yleensä meen sitten illal vielä noin tunnin lenkille. Keskiviikkona sitten ottelureenit! Torstaina olin viidestä seiskaan kamppiksella junnureeneissä auttamassa ja aikasemmin päivällä koulussa olikin sitten kunnon rääkkikuntopiiri ja illal paino kyl joka lihas... Ja vihdoinkin se viikonloppu! Perjantai aamulla punttii ja sit illan pysty ottaaa rennosti:) Lauantaina faija raahas mut sen mukaa uimaa (hänki urheilee SM-tasolla) ettei mee ihan laiskotteluks, sain mä siinä kauhottuu 2000m. Viikko onki nyt aikalail pulkas ja ens viikko onkin koeviikko tiistaist alkaen, sillon mulla ei ole valmennusta koulussa, joten yleensä kokeen jälkeen jään puntille :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti