sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Otteluliigan osakilpailu 2/5 @ Nurmijärvi

Eilen kisattiin Nurmijärvellä ja voittohan sieltä irtosi! Mun lisäksi matsaajia oli myös Rasse ja Teemu eli mää olin ainoa ranking kisaaja meidän seurasta kisaamassa. Ensimmäinen matsini meni vähän tunnustellen uutta vastustajaa vastaan ja hakien niinkuin aina. Seuraavassa matsissa sit käynnistyin kunnolla ja siitä tyrmäysvoitto tutusta vastustajasta ja olo oli paljon varmempi tähän matsiin lähdettäessä kuin ekaan.
Joten liigan toisesta osakilpailusta voitto ja nyt on kasassa 14 pistettä! Seuraavat kisat onkin Espanjassa La Nuciassa 4.5 ja kyse on a-class kisasta. Siitä seuraavat kisat käydään Lommassa minne lähden Salon hurjien kanssa 11.5. Suomessa seuraavan kerran kisaan PM-kisojen merkeissä 25.5 :)

Semifinaalimatsi Sofia Pääkköstä vastaan

Juhnu neuvoja antamassa