Kunnossa ollaan niinkuin arvelinkin ettei toi mun sairastelu kauaa kestä:D Vapaapäivä ja heti herättyä oli semmone fiilis et pakko päästä lenkille..! Joten musat korville ja menoks! Juoksin noin tunnin ja kilsoi kerty noin 7,5 suht hiljast hölköttelyvauhtii menin. Ja eipä tääl böndel paljoo ihmisii näkyny kun kaikki töissä tai koulussa niin saipa rauhassa juosta . Tänäään illal vielä vuorossa matsireenit ja nyt on kunnon sparrifiilis haluu sparraa!!!
 |
| Näimpä!! |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti