maanantai 4. helmikuuta 2013
Teeerve
Uus viikko taas alkanu...koeviikko jatkuu ja torstaina alkaa vast normaali koulu ja pääsee taas normaaliin rytmiin kiinni. Nyt oonkin heränny siin 11-12 aikaan ja päivisin mut on löytänyt salilta Nikon kaa ja illalla kamppiksella. Tiistaisin oon käyny vähän perustekniikkaa reenaamassa, että pääsis vyökokeeseenkin joskus ja Janin kanssa lauantaina kateltiin poomseeta. Menihän ne siihen kutoseen saakka ihan hyvin, mut sittenkun seiskaan päästiin niin siinä sitten vähän sai hakee ja miettii et mitäköhän seuraavaks tulee, mutta tässä on vielä aikaa reenaa niitäkin ja en edes tiedä vielä millon pääsen vyökokeeseen. Se niistä löpinöistä ja hyvää alkavaa viikkoo!:D
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti