![]() |
| Suomen junior-senior tiimi koossa |
sunnuntai 31. maaliskuuta 2013
Olympiaprojektileiri @Turku
Nyt on viikonloppuleiri pulkassa ja hyvät fiilikset jäi! Kyse oli siis kansainvälisestä olympiaprojektileiristä, jonka päävetäjänä toimi Jesus Espanjasta ja tietysti Suvi. Leirillä oli myös edustajia Espanjasta ja Venäjältä, joten sai kunnon vastusta:) Tosin montaa matsia ulkomaalaisen kanssa en ottanut, mutta pientä käryä sai silti heidän touhuista.. Sparreissa yritin välttäää Katjaa ja Millaa koska heidän kanssa saa matsaa niin paljon muutenkin:D Toivottavasti tuollaisia leirejä tulee lisäää sillä oli hauskaa!
sunnuntai 24. maaliskuuta 2013
Otteluleiri Konalassa!
Eilen potkittiinkin TU11:n salilla otteluleirillä ja meitä oli meidän seurasta mukana mun lisäksi Katja ja Rasse, eli pienellä tiimillä mentiin taas kerran...:).
Ekan reenin veti Sampo ja se oli aika kevyttä availua ja herättelyä seuraaviin treeneihin. Toisessa reenissä mentiin Kimin johdolla ja saatiin tosi hyvii sparrei aikaseks :D Välillä ei ajatus pysynyt mukana ja hojottiin vaa ,mutta oli kaikenkaikkiaan hyvä leiri!
sunnuntai 17. maaliskuuta 2013
Loviisassa kisakauden avaus!
Vihdoinkin pääsi kisaamaan! Odottanu kauan et pääsee kokeilemaan kuntoa ja et miten ottelu kulkee kokonaisuudessaan ja hyvinhän se kulki! Siirryin nyt alempaan sarjaan,eli siihen -59kg ja pieni virhearvio tapahtu ja pääsin jumppailemaan heti aamusta, jotta lähtis 200g ylimäärästä ja onneks se lähti! :D Tän jälkeen pysty vihdoin hengähtää vähäks aikaa ja tankkaa oikeen kunnolla. Viikon eläny semmosella määräl ruokaa, että just ja just pärjäs ,joten maistu kyllä hyvältä :D
Otteluiden osalta meni hienosti ja voitin kaikki kolme matsiani! Ensimmäistä kertaa tyrmäsin vastustajani myöskin ja päivän päätteeksi sain vielä taistelijan palkinnonkin, tästä on hyvä jatkaa! Seuraavat matsit otellaan Nurmijärvellä 13.4 . Milla oli myös samassa sarjassa, mutta matka tyssäsi ekaan matsiin, mutta tällä kaudella me tullaan vielä Millan kaa taistelemaan kaksoisvoitto! :D Katjalla meni hienosti ja otti jälleen kerran kultaa, jee hyvä me!! :)
![]() |
lauantai 9. maaliskuuta 2013
Kisat lähenee..
Hieman on unohtunut päivitellä kaiken näiden lomien ja arkeen paluun keskeltä, viime kirjotuksesta melkein kuukausi ! hyihyi . Tän vuoden ensimmäiset kisat lähenee ,eli viikon päästä tapellaan Loviisassa! Minä ja Milla ollaan samassa sarjassa, koska minä siirryn pykälällä alempaan sarjaan ,eli -59kg.Tällä hetkellä ottelijoita tuossa sarjassa on yhteensä 4, minä ja Milla mukaanlukien ,eli saadaan jonkinnäköistä matsia siis aikaiseksi :D . Loviisaan mukaan lähtee myös kisaamaan tietenki Katja ja kolme junnua.
Ensi viikko onkin hieman kevennetty viikko kisojen takia, eli tiedossa venyttelyä ja pientä liikkumista. Ja tiedossa myös pientä dieettiä, sillä pitäis saada kilo pois ennen kisoja:D Kisafiiliksistä ja tuloksista sitten kirjottelua myöhemmin:)
![]() |
| Lauantai reenihupsuttelua |
Ensi viikko onkin hieman kevennetty viikko kisojen takia, eli tiedossa venyttelyä ja pientä liikkumista. Ja tiedossa myös pientä dieettiä, sillä pitäis saada kilo pois ennen kisoja:D Kisafiiliksistä ja tuloksista sitten kirjottelua myöhemmin:)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


.jpg)


