Vihdoinkin pääsi kisaamaan! Odottanu kauan et pääsee kokeilemaan kuntoa ja et miten ottelu kulkee kokonaisuudessaan ja hyvinhän se kulki! Siirryin nyt alempaan sarjaan,eli siihen -59kg ja pieni virhearvio tapahtu ja pääsin jumppailemaan heti aamusta, jotta lähtis 200g ylimäärästä ja onneks se lähti! :D Tän jälkeen pysty vihdoin hengähtää vähäks aikaa ja tankkaa oikeen kunnolla. Viikon eläny semmosella määräl ruokaa, että just ja just pärjäs ,joten maistu kyllä hyvältä :D
Otteluiden osalta meni hienosti ja voitin kaikki kolme matsiani! Ensimmäistä kertaa tyrmäsin vastustajani myöskin ja päivän päätteeksi sain vielä taistelijan palkinnonkin, tästä on hyvä jatkaa! Seuraavat matsit otellaan Nurmijärvellä 13.4 . Milla oli myös samassa sarjassa, mutta matka tyssäsi ekaan matsiin, mutta tällä kaudella me tullaan vielä Millan kaa taistelemaan kaksoisvoitto! :D Katjalla meni hienosti ja otti jälleen kerran kultaa, jee hyvä me!! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti