sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Loviisassa kisakauden avaus!

Vihdoinkin pääsi kisaamaan! Odottanu kauan et pääsee kokeilemaan kuntoa ja et miten ottelu kulkee kokonaisuudessaan ja hyvinhän se kulki! Siirryin nyt alempaan sarjaan,eli siihen -59kg ja pieni virhearvio tapahtu ja pääsin jumppailemaan heti aamusta, jotta lähtis 200g ylimäärästä ja onneks se lähti! :D Tän jälkeen pysty vihdoin hengähtää vähäks aikaa ja tankkaa oikeen kunnolla. Viikon eläny semmosella määräl ruokaa, että just ja just pärjäs ,joten maistu kyllä hyvältä :D

Otteluiden osalta meni hienosti ja voitin kaikki kolme matsiani! Ensimmäistä kertaa tyrmäsin vastustajani myöskin ja päivän päätteeksi sain vielä taistelijan palkinnonkin, tästä on hyvä jatkaa! Seuraavat matsit otellaan Nurmijärvellä 13.4 . Milla oli myös samassa sarjassa, mutta matka tyssäsi ekaan matsiin, mutta tällä kaudella me tullaan vielä Millan kaa taistelemaan kaksoisvoitto! :D Katjalla meni hienosti ja otti jälleen kerran kultaa, jee hyvä me!! :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti