Järjestelyt oli Ruottissa aika mallillaan ja ajallaan , matsit alotettiin kasin maissa ja viimeiset matsit matsattiin kuuden seittemän maissa,toisinkuin Epsanjassa alotettiin kun alotettiin eikä mitään tietoa mistään :D Matsien jälkeen köröteltiin sitten vuokraminibussivempeleellä vanhakaupunki Lundiin missä meiän majapaikka oli ja käytiin vilkasemassa millasia paikkoja sieltä löytyykään. Kiikarissa oli löytää sporttibaari mistä näkyisi Suomen lätkäpeli ja löytyhän semmonen!
Semmonen reissu takana ja seuraavan kerran ulkomaille pääsee kisaamaan 1.6 Itävaltaan! Ennen sitä kumminkin PM-kisat täällä kotosuomessa:)
![]() |
| Matsikuvia tuli otettua vähän huonosti joten saatte nyt nauttia tuosta otoksesta :D |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti