![]() |
| Päivän reenifiilikset |
torstai 31. tammikuuta 2013
Laiskaaaaaaaaaaaaaa...
Nyt kyllä semmosen laiskaa touhuuu että huhhuuuh... Jalat paino vaikka kuinkaa paljo ja Katjan kaa otettii ehkä joku 10 sparriii mukana alku-ja loppuhöntsät, kokonaisuudessaan tunti reenattiin. Ja kun vielä kävi ajatus mielessä että voisi mennä hesaan konalaan reenaa, niiin ei siitä olisi siellä tullu mitäää ku puolentoista tunnin reenit ja vielä aktiivisempaa toi touhu siellä, joten parempi jättää ensviikolle. Lisäksi tuli puheeks reeneissä noi vyökokeet ja siihen tarvittava poomsereeni, niiin aletaan Katjan kanssa ja varmaan myös Millakin reenaamaan tiistaisin poomseeta, jotta päästäis tässä kevään aikana vyökokeeseeen...Mulle tulis sitten musta natsa ja ois ihan jees jo päästä eteenpäin kun onhan tässä oltu punasella vyöllä jo kaksi vuotta. Mutta eikun reeniii niin eteenpäin päästään! :D
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ai mää vai tiistaisin poomseileen? :D
VastaaPoista