![]() |
| Suomen junior-senior tiimi koossa |
sunnuntai 31. maaliskuuta 2013
Olympiaprojektileiri @Turku
Nyt on viikonloppuleiri pulkassa ja hyvät fiilikset jäi! Kyse oli siis kansainvälisestä olympiaprojektileiristä, jonka päävetäjänä toimi Jesus Espanjasta ja tietysti Suvi. Leirillä oli myös edustajia Espanjasta ja Venäjältä, joten sai kunnon vastusta:) Tosin montaa matsia ulkomaalaisen kanssa en ottanut, mutta pientä käryä sai silti heidän touhuista.. Sparreissa yritin välttäää Katjaa ja Millaa koska heidän kanssa saa matsaa niin paljon muutenkin:D Toivottavasti tuollaisia leirejä tulee lisäää sillä oli hauskaa!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)


.jpg)
Vitttsin urrrpo :DDDD
VastaaPoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistahaha ! :DD
VastaaPoista