lauantai 9. maaliskuuta 2013

Kisat lähenee..

Hieman on unohtunut päivitellä kaiken näiden lomien ja arkeen paluun keskeltä, viime kirjotuksesta melkein kuukausi ! hyihyi . Tän vuoden ensimmäiset kisat lähenee ,eli viikon päästä tapellaan Loviisassa! Minä ja Milla ollaan samassa sarjassa, koska minä siirryn pykälällä alempaan sarjaan ,eli -59kg.Tällä hetkellä ottelijoita tuossa sarjassa on yhteensä 4, minä ja Milla mukaanlukien ,eli saadaan jonkinnäköistä matsia siis aikaiseksi :D . Loviisaan mukaan lähtee myös kisaamaan tietenki Katja ja kolme junnua.

Lauantai reenihupsuttelua

Ensi viikko onkin hieman kevennetty viikko kisojen takia, eli tiedossa venyttelyä ja pientä liikkumista. Ja tiedossa myös pientä dieettiä, sillä pitäis saada kilo pois ennen kisoja:D Kisafiiliksistä ja tuloksista sitten kirjottelua myöhemmin:)

1 kommentti: