Hieman on unohtunut päivitellä kaiken näiden lomien ja arkeen paluun keskeltä, viime kirjotuksesta melkein kuukausi ! hyihyi . Tän vuoden ensimmäiset kisat lähenee ,eli viikon päästä tapellaan Loviisassa! Minä ja Milla ollaan samassa sarjassa, koska minä siirryn pykälällä alempaan sarjaan ,eli -59kg.Tällä hetkellä ottelijoita tuossa sarjassa on yhteensä 4, minä ja Milla mukaanlukien ,eli saadaan jonkinnäköistä matsia siis aikaiseksi :D . Loviisaan mukaan lähtee myös kisaamaan tietenki Katja ja kolme junnua.
 |
| Lauantai reenihupsuttelua |
Ensi viikko onkin hieman kevennetty viikko kisojen takia, eli tiedossa venyttelyä ja pientä liikkumista. Ja tiedossa myös pientä dieettiä, sillä pitäis saada kilo pois ennen kisoja:D Kisafiiliksistä ja tuloksista sitten kirjottelua myöhemmin:)
Toimiva ilmastointi onki kamppiksel harvinaisuutta :D:D
VastaaPoista